Nakkilan seurakuntatiedot 12.-23.12.2018

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous srk-keskuksen salissa.

klo 12.30 Torstaikerhon ja kylätoimikuntien joulujuhla srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Jouluinen tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Huom. päivä on poikkeuksellisesti perjantai! Mukana Jenni Tuomi, Eliisa Mannila ja Satakunnan omaishoitajat ry:stä Mari Hellsten. Tervetuloa mukaan!

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä GRACE.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Jumalanpalveluselämän yhteisöllisyyden vahvistamiseen paikallisseurakunnissa koulutusten ja tapahtumien avulla Hengen uudistus kirkossamme ry:n kautta.

klo 15 Lasten Kauneimmat joululaulut kirkossa. Päiväkerholaiset esiintyvät. Mukana Satu Salo, Pasi Nieminen, Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Kauneimmat joululaulut kirkossa. Mukana Pasi Nieminen ja Lasse Vappula.

klo 10 Alakoulujen joulukonsertti kirkossa, Pekka Laukkarinen. Seurakunnasta mukana Niina Koivisto ja Markku Järviö.

klo 13 Yhteiskoulun joulukonsertti kirkossa. Seurakunnasta mukana Markku Järviö ja Satu Salo.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Seurakunnan joulujuhla – joulukonsertti kirkossa. Tervetuloa seurakunnan joulujuhlaan. Joulukonsertti kirkossa. Joulupuuro ja kahvit srk-kodin salissa. Tule mukaan perheinesi. Kiitos kuluneesta vuodesta. Siunattua Uutta Vuotta 2019!

klo 13 Työttömien joulupuuro srk-kodin salissa ilmoittautuneille, käynti alapihalta. Mahdollisuus EU-elintarvikkeiden jakoon tilaisuuden jälkeen. Tervetuloa mukaan! Mukana Pasi Nieminen, Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

klo 13.30 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Hyppingillä. Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 19 Metsäkirkko Kiimasuon metsätiellä Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle. Paluu tilaisuuden jälkeen. Mukana Pasi Nieminen ja Markku Järviö.

klo 14.30 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Attendon hoivakoti Keinulassa. Paikalla Pasi Nieminen ja Jenni Tuomi.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 9 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 14 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Keinustoolissa. Paikalla Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 19 Metsäkirkko Osontien metsästysmajalla. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä ruokapankkitoiminnan turvaaminen ja tehostaminen Kirkkopalvelut ry:n Kotimaanavun kautta.

klo 11.15 Hartaus vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

Pe 14.12. klo 19 Messujatkot srk-keskuksen Vernerissä.

2018-12-10 07:00:00.0