Sunnuntain ja juhlapäivien päiväjumalanpalvelukset

Nakkilan seurakunnassa pidetään päiväjumalanpalveluksia kirkossa sunnuntaisin klo 10.00 ja kirkollisina juhlapyhinä (kuten loppiainen ja helatorstai). Muutaman kerran vuodessa jumalanpalvelus pidetään Hormistossa, Kolmen Kylän Talolla. Sunnuntain päiväjumalanpalvelus on pääsääntöisesti vuoroviikoin messu eli ehtoollisjumalanpalvelus ja sanajumalanpalvelus eli jumalanpalvelus ilman ehtoollista.

Päiväjumalanpalveluksissa noudatetaan niin messuissa kuin sanajumalanpalveluksissa samaa jumalanpalveluskaavaa. Kaavamoniste löytyy kirkon eteisestä kuten virsikirjakin.  Niiden avulla on jumalanpalvelusta helpompi seurata ja osallistua jumalanpalvelukseen. Jumalanpalveluksen kaava on perinteinen ja siinä noudatetaan jumalanpalvelusten toista messusävelmistöä.

risti kirkon alttarilla