lapsia seurakunnan kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Lapset ja perheet

Seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa eri-ikäisille lapsille ja heidän perheilleen. Toimintaan kuuluuvat:

Pikkulapsityö
Päiväkerhot
Perhekerhot
Pyhäkoulut
Perhekirkot ja hartaudet
Tapahtumat, leirit ja retket

Lisää tietoa näistä toimintamuodoista löydät vasemmalta alavalikoista.

Pikkulapsityö

Seurakunnan pikkulapsityö koskettaa 0-4-vuotiaita perheineen.

Vuoden aikana kastetuille lapsille lähetetään tammi-helmikuussa kirje seurakunnasta. Kirjeen mukana tulee mm. kirkon kastepuun lehti.

Seurakunnasta lähetetään syntymäpäiväkortit 1-, 2-, 3- ja 4-vuotiaille.

Perheiden askarteluilta on torstaina 11.4. klo 18 Risteyksessä (Kauppatie 2, 2. krs). 3-vuotiaat saavat oman kutsun tilaisuuteen. Tilaisuudessa on myös mahdollisuus tutustua ja ilmoittautua kerhotoimintaan (syyskaudeksi).

Joka vuosi syyskaudella järjestetään 4-vuotiaille perheineen oma syntymäpäiväjuhla. Heille lähetetään seurakunnasta kutsu juhliin. Syntymäpäiväjuhlissa on ohjelmaa, kakkutarjoilu ja tietenkin jokainen ”sankari” saa oman pienen lahjan. Seuraavat 4v-synttärit ovat syksyllä 2024.

lapsi rukoilee päiväkerhossa