Lähetyspiirit

Nakkilan seurakunnan alueella kokoontuu joka toinen viikko kaksi lähetyspiiriä.

Lähetyspiirit kokoontuvat Raamatun tekstien, virsien ja lähettien kuulumisten ym. teemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan. Samalla saatetaan suunnitella tulevia tempauksia. Yhdessäolo ja kuulumisten vaihtaminen on tärkeä osa kohtaamista ja toinen toisestaan huolehtimista. Toisinaan piirit saavat vieraaksi joko omia lähettejä tai vierailijoita heidän lomillaan.

Lähetyspiiri kokoontuu seurakuntakodin olohuoneessa joka toinen tiistai parittomina viikkoina klo 12.30 - 14.00. Lähetyspiirissä ollaan yhdessä, lauletaan ja hiljennytään sekä toimitaan monin tavoin lähetystyön tukemiseksi.

Käsityöpiiri kokoontuu seurakuntakodin olohuoneessa joka toinen maanantai parittomina viikkoina klo 13 - 15 yhdessä valmistamaan käsitöitä eri hyväntekeväisyystarkoituksiin ja myyjäisiin. Piirissä tehdään käsitöitä, keskustellaan, kahvitellaan ja hiljennytään Raamatun sanan ja virsien äärelle.