nuoria ruohikolla iloisena

Nuorille

Nuorisotyö

Nakkilan seurakunnan nuorten toiminta on tarkoitettu rippikoulun käyneille nuorille ja nuorille aikuisille. Nuorten toimintaan on jokainen tervetullut juttelemaan, laulamaan, pelailemaan, rukoilemaan ja pohtimaan hengellisiä kysymyksiä Raamatun valossa.

Seurakunnassa tarjotaan nuorille mahdollisuus toimintaan kristillisestä elämänkatsomuksesta käsin. Nuorten tapahtumiin voi tulla, vaikka ei olisikaan itse varma uskostaan. Tavoitteena on, että jokainen saisi olla omana itsenään omine lahjoineen ja mielipiteineen seurakunnassa mukana. Seurakunta on turvallinen paikka kysellä omaa kutsumustaan ja kasvaa uskossa.

Jos haluat jutella seurakunnan työntekijöiden kanssa iloistasi tai suruistasi, soita, laita tekstiviestiä tai sähköpostia, niin sovitaan aika, jolloin tavataan.

YouTube-video

Nuorisotyönohjaaja

Nuorisotyön somet: Instagram: arkki.nakkila TikTok: arkki.nakkila Snapchat: arkki.nakkila