Syntymäpäivät

Nakkilan seurakunnan puolesta tehtävien syntymäpäiväkäyntien käytännöt uudistuvat vuoden 2017 alusta lähtien.

70 vuotta – ja 75 vuotta täyttäville järjestetään erilliset syntymäpäiväjuhlat seurakuntakodissa, jonne kutsutaan erillisellä kutsulla kaikki kuluvan vuoden aikana ko. vuosia täyttävät seuralaisineen.

80- ja 90- vuotta täyttäviin seurakunnasta jompikumpi papeista tai lehtori on yhteydessä ennen syntymäpäivää ja sopii mahdollisesta käynnistä syntymäpäivän johdosta.

Samoin 85 vuotta täyttäviin seurakunnan diakoniatyöntekijä on yhteydessä ennen syntymäpäivää ja sopii mahdollisesta käynnistä syntymäpäivän johdosta.

Kaikki yli 90 vuotta täyttävät saavat postissa seurakunnalta onnittelukortin. Onnittelukortin yhteydessä on lisäksi tiedote, jossa pyydetään syntymäpäivän viettäjää tai hänen läheisiään olemaan itse yhteydessä hyvissä ajoin seurakuntaan, mikäli halutaan seurakunnan työntekijän vierailua syntymäpäivän johdosta. Pyyntö seurakunnan työntekijän vierailupyynnöstä tehdään seurakuntatoimistoon puh. 044 4866 500.

Siunausrikkaita syntymäpäiviä toivottaa Nakkilan seurakunta