Nakkilan seurakunnan nimikkolähetit

Tiettyjen lähetystyöntekijöiden työn tukemiseksi Nakkilan seurakunta on tehnyt sopimuksen lähetysjärjestöjen kanssa näiden työntekijöiden avustamisesta.

Seurakunta tukee heitä taloudellisesti talousarvioavustusten, kolehtien, myyjäisten, keräysten ja lähetyspiirien tuen kautta erityisesti seurakunnan omia nimikkolähettejä.

Näiden toimintojen kautta sinäkin voit tukea seurakuntamme omia lähettejä.

Samoin voit rukouksin muistaa nimikkolähettejä heidän haastavassa työssään.

Nimikkolähetteinä toimivat tällä hetkellä:

Kristiina ja Kai Ojala

Suomen Lähetysseuran lähetteinä toimivat Kristiina ja Kai Ojala Etiopiassa . Arkkitehti Kristiina Ojala työskentelee Etiopian maatoimiston päällikkönä ja TM Kai Ojala teologian opettajana itäisen ja eteläisen Afrikan työalueella.

Pekka ja Kaarina Koskinen

Koskiset ovat seurakunnan pitkäaikaisia nimikkolähettejä. He toimivat Kansanlähetyksen lähetteinä Etu-Aasiassa ja vetävät kirkollista työtä Istanbulin luterilaisessa seurakunnassa.

Kylväjän kautta tuemme tällä hetkellä Keski-Aasiassa kehitysyhteistyössä toimivaa Piiaa.

SLEY:n kautta nimikkokohteena on kehitysvammaisten koulu Kisumussa Keniassa.