Nakkilan seurakuntatiedot 6-16.7.2017

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhuja: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Virsikirja.

klo 13 Sanajumalanpalvelus Kotiseutumuseolla. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Seurakuntien tyttö- ja poikatyön tukemiseen ja kehittämiseen Suomen Tyttöjen ja Poikien Keskuksen kautta. Kirkkokahvit jumalanpalveluksen jälkeen, tarjoaa Nakkila-Seura. Mahdollisuus tutustua jumalanpalveluksen jälkeen vanhoihin esineisiin. Huom. aika!

klo 9 Aamurukouspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhuja: Liisa Pohjonen, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Viisikielinen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Pohjois-Suomen tunturikappelien ja maamme tiekirkkotoiminnan tukemiseen, Kirkkohallitus.

Pe 7.7. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. Huom. päivä!

To 13.7. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Kuollut

Teuvo Mikael Korpela 59 v.

Mon Jul 03 13:32:58 EEST 2017