Nakkilan seurakuntatiedot 16.-22.12.2021

Tämänhetkisessä tilanteessa osallistujilta edellytetään koronapassia Kauneimmissa joululauluissa ja kirkkokonserteissa. Muissa tilaisuuksissa kokoonnumme edelleen terveysturvallisesti: maskin käyttö suositeltavaa, desinfioi kädet, osallistu vain terveenä.

klo 13.30 Joululauluhetki Keinustoolissa. Tasala, Tuomi, Vappula.

klo 17 Musiikkitiimi -Laulavaiset kirkossa. Tasala.

klo 10 Kauneimmat joululaulut -jumalanpalvelus kirkossa. Myös nettiradio ja YouTube/Nakkilan seurakunta. Laulut Kauneimmat joululaulut 2021-vihosta. Kirkkokahvit. Järviö, Tuomisto.

klo 19 LUMIVALKEAA-joulukonsertti kirkossa. Tangokuningatar Jaana Lammi ja Pasi Flodström, säestyksistä vastaa Juha Puustinen. Edellytämme konserttiin tulijalta koronapassin (yli 16 v.). Vapaa pääsy, ohjelma 15€.

klo 13 Joululauluhetki Keinulassa. Tasala, Tuomi, Vappula.

klo 14 Päiväpiirin joulujuhla Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Vappula, Tuomi.

klo 19 Metsäkirkko Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle, paluu tilaisuuden jälkeen. Järviö, Tasala.

klo 13.30 Joululauluhetki Hyppingillä. Tasala, Tuomi, Vappula.

klo 19 Metsäkirkko Oson metsästysmajalla. Järviö, Tasala.

klo 11 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Vappula, Salo, Koivisto.

klo 15–18 Kirkko avoinna hiljentymiseen. Tule hetkeksi rauhoittumaan jouluiseen kirkkoon. Salo, Koivisto, Vappula.

Olivia Bella Noella Rosenberg.

Antti Oskari Luotola 85 v.
Eila Esteri Salovirta 96 v.
Väinö Jerkku 96 v., Tampereen ortodoksiseurakunnasta.

2021-12-13 07:00:00.0