Nakkilan seurakuntatiedot 2.-9.6.2021

Tervetuloa mukaan jumalanpalveluksiin ja muuhun toimintaan voimassa olevat kokoontumisrajoitukset ja turvavälit huomioon ottaen. Maskisuositus.

klo 18 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Salo, Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Järviö, Salo, Tuomisto. Myös nettiradio ja YouTube/Nakkilan seurakunta.

klo 18 Bible Journalingia kaikenikäisille Risteyksen salissa. Salo.

klo 13.30 Hartaushetki Keinustoolissa. Ahonkivi, Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Tuomi, Tasala.

Hautakivien oikaisu ti 8.6.2021 klo 8–14 Nakkilan hautausmaa:

Omaisia kehotetaan oikaisemaan kallistuneet hautakivet. Seurakunnan työntekijät ovat paikalla antamassa apua ja opastusta. Seurakunnalta saa työkalut, hiekan, mullan ja nurmikonsiemenet. Normaalikokoisten, tavallisten kivien oikaisuja voi tilata suntiolta p. 044 4866 531. Isokokoisten, kynttiläaukollisten tai reiällisellä pohjakivellä varustettujen hautakivien oikaisut pyydämme omaisia teettämään kiviliikkeillä. Kahvitarjoilu hautausmaan huoltorakennuksella klo 9–14. Tervetuloa!

Avioliittoon vihitty:

Aleksi Sakari Kulmala ja Susanna Annica Aro, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

2021-05-31 07:00:00.0