Nakkilan seurakuntatiedot 31.3.-7.4.2021

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Nettiradio. Järviö, Tuomisto.

klo 15-17 Kirkossa jaetaan ehtoollista. Voit tulla käymään ehtoollisessa ja poistua ehtoollisen nautittuasi kirkosta. Järviö, Salo, Tuomisto.

klo 18 Kiirastorstain iltahartaus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Nettiradio ja YouTube. Vappula, Salo, Tuomisto, Korpi, Tuomi.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Nettiradio ja YouTube. Järviö, Tuomisto.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Nettiradio ja YouTube. Vappula, Salo, Tuomisto.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa. Nettiradio ja YouTube. Järviö, Vartio, Salo.

klo 18 Rukousilta nettiradion kautta. Salo ja Piiroinen.

Avioliittoon vihitty:

Jenni Hannele Heiskanen, Nakkilan seurakunnasta ja Marko Mikael Lunti, Euran seurakunnasta.

Virpi Marita Katariina Mikola 63 v.

Pekka Uolevi Alakoski 72 v., Harjavallan seurakunnasta.

2021-03-29 07:00:00.0