Palmusunnuntaista pääsiäiseen

Nettiradio

YouTube (Nakkilan seurakunta)

PALMUSUNNUNTAI 28.3. Kunnian kuninkaan alennustie

klo 10 Perhejumalanpalvelus kirkosta nettiradion ja YouTuben kautta. Lasse Vappula, Satu Salo, Niina Koivisto, Tuula Vähä-Vahe ja Paula Tuomisto.

klo 12 Pääsiäisrata lapsille ja lapsenmielisille kirkonmäellä.

HILJAISEN VIIKON MAANANTAI 29.3. Jeesus Getsemanessa

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus kirkosta nettiradion kautta. Satu Salo ja Maria Piiroinen.

HILJAISEN VIIKON TIISTAI 30.3. Jeesus tutkittavana

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus kirkosta nettiradion kautta. Lasse Vappula ja Maria Piiroinen.

klo 19-20 Kirkossa jaetaan ehtoollista. Paikalla voi olla kerralla kuusi seurakuntalaista. Suntio ohjaa kirkon eteisessä ehtoolliselle tulijoita. Ehtoollisvieras saa tulla suoraan alttarille. Ehtoollisen saatuaan ja siunauksen sanat kuultuaan ehtoollisvieras voi rauhassa poistua kirkosta.Tervetuloa ehtoollispöytään.

HILJAISEN VIIKON KESKIVIIKKO 31.3. Jeesus tuomitaan

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus kirkosta nettiradion kautta. Markku Järviö ja Paula Tuomisto.

KIIRASTORSTAI 1.4. Pyhä ehtoollinen

klo 15-17 Kirkossa jaetaan ehtoollista. Paikalla voi olla kerralla kuusi seurakuntalaista. Suntio ohjaa kirkon eteisessä ehtoolliselle tulijoita. Ehtoollisvieras saa tulla suoraan alttarille. Ehtoollisen saatuaan ja siunauksen sanat kuultuaan ehtoollisvieras voi rauhassa poistua kirkosta.Tervetuloa ehtoollispöytään.

klo 18 Sanajumalanpalvelus kirkosta nettiradion ja YouTuben kautta. Lasse Vappula, Satu Salo, Paula Tuomisto, Kai Korpi ja Jenni Tuomi.

PITKÄPERJANTAI 2.4. Jumalan Karitsa

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkosta nettiradion ja YouTuben kautta. Markku Järviö ja Paula Tuomisto.

PÄÄSIÄISPÄIVÄ 4.4. Kristus on ylösnoussut!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkosta nettiradion ja YouTuben kautta. Lasse Vappula, Satu Salo ja Paula Tuomisto.

2. PÄÄSIÄISPÄIVÄ 5.4. Ylösnousseen kohtaaminen

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkosta nettiradion ja YouTuben kautta. Markku Järviö, Satu Salo ja Kaj Vartio.

2021-03-21 18:12:00.0