Nakkilan seurakuntatiedot 24.-27.12.2020

Nakkilan seurakunnan toiminnassa noudatetaan Lounais-Suomen Aluehallintoviraston ja Turun arkkihiippakunnan antamia kokoontumisrajoituksia.

Koska rajoitukset jatkuvat tammikuulle, niin jumalanpalvelukset toimitetaan ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa ja välitetään suorana lähetyksenä kirkosta nettiradion kauttahttps://mixlr.com/nakkilasrk.

Jouluaaton hartaudet ja jouluaamun jumalanpalvelus tulevat myös tallenteena nähtäväksi seurakunnan Facebook-sivulle.

Kirkkoherranvirasto on avoinna ma-to klo 9-12.

Seurakunnan tiloissa asioidessa ja mahdollisissa tilaisuuksissa suositellaan maskin käyttöä.

To 24.12. klo 11:30 Jouluaaton hartaus Hyppingillä. Lasse Vappula ja Paula Tuomisto.

To 24.12. klo 14 Jouluaaton perhehartaus nettiradion kautta. Satu Salo, Paula Tuomisto.

To 24.12. klo 16 Jouluaaton hartaus nettiradion kautta. Lasse Vappula, Paula Tuomisto.

To 24.12. klo 22 Jouluyön hartaus nettiradion kautta. Jouluisia sanoja ja säveliä jakaa Satu Salo ja Maria Piiroinen. Katsottavissa myös jälkikäteen tallenteena Facebookissa.

Pe 25.12. klo 8 Sanajumalanpalvelus nettiradion kautta. Lasse Vappula, Paula Tuomisto.

La 26.12. klo 10 Sanajumalanpalvelus nettiradion kautta. Markku Järviö, Kaj Vartio.

Su 27.12. klo 10 Sanajumalanpalvelus nettiradion kautta. Lasse Vappula, Kaj Vartio.

Kaija Inkeri Mäkinen 80 v.

Jarmo Aulis Rosenberg 66 v., Euran seurakunnasta.

Ajankohtainen tieto löytyy kotisivuilta ja seurakunnan Facebook -sivuilta sekä kirkon ilmoitustaululta.

2020-12-16 08:07:00.0