Nakkilan seurakuntatiedot 17.-23.12.2020

Nakkilan seurakunnan toiminnassa noudatetaan Lounais-Suomen Aluehallintoviraston ja Turun arkkihiippakunnan ajalle 3.12.-23.12.2020 antamia kokoontumisrajoituksia. 20 hengen kokoontumisrajoitus koskee sekä yksityistilaisuuksia että yleisötilaisuuksia sisällä ja ulkona. Turvaväleinkään ei enempää saa kerralla olla koolla.

Seurakunnan kokoava toiminta ja aikuisten pienryhmätoiminta sekä kaikki kuorotoiminta on keskeytetty.

Jumalanpalvelukset toimitetaan ainakin 20.12. saakka ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa ja välitetään suorana lähetyksenä nettiradiossa ja seurakunnan Facebook -sivuilla.

Kirkollisissa toimituksissa voi olla paikalla enintään 20 ihmistä. Hautajaisten osalta (sekä siunaustilaisuus että muistotilaisuus) omaisille on annettu mahdollisuus painavista syistä poiketa tästä ja kutsua hautajaisiin ne vainajan läheiset ja omaiset, jotka katsovat olevan perusteltua kutsua. Kaste- ja vihkitilaisuudet suositellaan pidettäviksi seurakunnan tiloissa.

Kirkkoherranvirasto on avoinna ma-to klo 9-12.

Seurakunnan tiloissa asioidessa suositellaan maskin käyttöä.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto. Hiljenny hetkeksi jouluisen urkumusiikin soidessa. Etukäteen tehty tallenne katsottavissa nettisivujen ja Facebookin kautta jouluun asti. Paula Tuomisto, urut ja Kai Korpi, tallennus ja editointi.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnä olevaa seurakuntaa! Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Paula Tuomisto, avustamassa: Satu Salo, musiikissa mukana Tea Rajala. Jumalanpalvelustiimit palvelevat. Laulut v. 2020 Kauneimmat joululaulut -vihosta. Lauluvihkoja jaossa Onnipekan aulassa.

Avioliittoon vihitty:

Keijo Erik Juhani Halmetoja, Nakkilan seurakunnasta ja Birgitte Sarina Ilenna Pakarinen, Porin Teljän seurakunnasta.

Joulun ajan tilaisuuksissa noudatetaan AVIN:n ja tuomiokapitulin ohjeistusta. Ajankohtainen tieto löytyy kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta sekä kirkon ilmoitustaululta.

2020-12-14 11:59:30.0