Nakkilan seurakuntatiedot 10.-20.12.2020

Nakkilan seurakunnan toiminnassa noudatetaan Lounais-Suomen Aluehallintoviraston ja Turun arkkihiippakunnan ajalle 3.12.-23.12.2020 antamia kokoontumisrajoituksia. 20 hengen kokoontumisrajoitus koskee sekä yksityistilaisuuksia että yleisötilaisuuksia sisällä ja ulkona. Turvaväleinkään ei enempää saa kerralla olla koolla.

Seurakunnan kokoava toiminta ja aikuisten pienryhmätoiminta sekä kaikki kuorotoiminta keskeytetään 3.12. alkaen jouluun asti.

Jumalanpalvelukset toimitetaan ainakin 20.12. saakka ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa ja välitetään suorana lähetyksenä nettiradiossa ja mahdollisuuksien mukaan seurakunnan Facebook -sivuilla.

Kirkollisissa toimituksissa voi olla paikalla enintään 20 ihmistä. Hautajaisten osalta (sekä siunaustilaisuus että muistotilaisuus) omaisille on annettu mahdollisuus painavista syistä poiketa tästä ja kutsua hautajaisiin ne vainajan läheiset ja omaiset, jotka katsovat olevan perusteltua kutsua. Kaste- ja vihkitilaisuudet suositellaan pidettäviksi seurakunnan tiloissa.

Kirkkoherranvirasto on avoinna ma-to klo 9-12.

Seurakunnan tiloissa asioidessa suositellaan maskin käyttöä.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnäolevaa seurakuntaa! Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Paula Tuomisto, avustamassa: Niina Koivisto. Jumalanpalvelustiimit palvelevat messussa.

klo 13 Lasten kauneimmat joululaulut. Tule omaan tahtiin kiertämään kirkon ympärille laitettuja rasteja. Pääset tuttujen joululaulujen maailmaan. Lataa kännykkääsi QR-koodien lukija! Kaikki pisteitä kiertävät saavat oman Kauneimmat joululaulut -vihon. Mukana Niina Koivisto, Satu Salo ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Kauneimmat joululaulut -tilaisuus. Kauneimmat joululaulut lauletaan tänä korona-aikana netin välityksellä seurakunnan nettisivujen ja Nakkilan seurakunnan Facebook- liven kautta. Laulattamassa kanttori Paula Tuomisto ja lauluryhmä. Juontajana Lasse Vappula.

klo 9-11 Torilla tavataan. Seurakunnan työntekijöitä tavattavissa torilla klo 9-11 välisenä aikana. Tule tervehtimään meitä!

klo 13 Työttömien jouluruoan jakelu srk-kodilla. Jouluruokailu toteutetaan take away -ruokailuna, eli noudetaan sovitusti ruokapaketti srk-kodilta. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle p. 044 4866 517, sähköposti jenni.tuomi@evl.fi viimeistään pe 11.12. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä saat oman aikasi ruokapaketin hakuun.

klo 18 Rukousilta nettiradion kautta. Illassa Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan urkumusiikin soidessa. Mukana Paula Tuomisto.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, ilman läsnäolevaa seurakuntaa! Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Paula Tuomisto. Jumalanpalvelustiimit palvelevat. Laulut v. 2020 Kauneimmat joululaulut -vihosta.

Toivo Karl Ivar Finning, Porin Teljän seurakunnasta.

2020-12-07 11:01:56.0