Koronarajoitukset 3.-23.12.

Nakkilan seurakunnan kokoava toiminta ja aikuisten pienryhmätoiminta sekä kaikki kuorotoiminta keskeytetään 3.12. alkaen jouluun asti. Jumalanpalvelukset toimitetaan ainakin 20.12. saakka ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa ja välitetään suorana lähetyksenä nettiradiossa ja seurakunnan facebook-sivuilla.

Joulun ajan tilaisuudet sekä sisällä että ulkona on peruutettu ajalla 3.12.-23.12.2020.

Lasten ja nuorten toiminta jatkuu tila- ja henkilörajoitusten puitteissa.

Kirkollisissa toimituksissa voi olla paikalla enintään 20 ihmistä. Hautajaisten osalta (sekä siunaustilaisuus että muistotilaisuus) omaisille on annettu mahdollisuus painavista syistä poiketa tästä ja kutsua hautajaisiin ne vainajan läheiset ja omaiset, jotka katsovat olevan perusteltua kutsua. Kaste- ja vihkitilaisuudet suositellaan pidettäviksi seurakunnan tiloissa.

Kaikki päätökset perustuvat Lounais-Suomen Aluehallintoviraston ja Turun arkki- hiippakunnan antamiin velvoitteisiin ja ohjeisiin. 20 hengen kokoontumisrajoitus koskee sekä yksityistilaisuuksia että yleisötilaisuuksia sisällä ja ulkona. Turvaväleinkään ei enempää saa kerralla olla koolla.

2020-12-03 09:51:09.0