Nakkilan seurakuntatiedot 19.-29.11.2020

Mikäli haluat käyttää maskia seurakunnan tilaisuuksissa, otathan oman maskisi mukaan. Seurakunnalla ei ole jaossa maskeja.

klo 17 Kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Paula Tuomisto, kolehti: Kristillisen perhe- ja nuorisoleirien järjestämiseen Uukuniemen Lomakeskuksessa Kristillisen Työväen Liiton kautta.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Risteyksen salissa. VT:n profeettoja: Elisa. Opetus ja keskustelua. Kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Kerro lapselle Raamatusta.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Paula Tuomisto.

klo 17.30 Iltaperhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Kerro lapselle Raamatusta.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Paula Tuomisto.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa. Huom. viikonpäivä!

klo 18 Ehtookellot – iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Paula Tuomisto, avustamassa: Niina Koivisto, kolehti: Pakolaisten auttamiseen muun muassa tukemalla toimeentulon hankkimista ja tarjoamalla lapsille mahdollisuuksia palata kouluun Kirkon Ulkomaanavun kautta. Jumalanpalvelustiimit palvelevat kirkossa. Lapsille oma kirkkohetki päivän rukouksen jälkeen. Messun jälkeen rukouspalvelua kirkossa ja kirkkokahvit srk-kodilla.

Nelli Aino Matilda Seppälä.

Ilkka Kalervo Liuskallio 69 v.

2020-11-16 08:44:00.0