Nakkilan seurakuntatiedot 5.-15.11.2020

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Risteyksen salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Lapsiperheiden vanhempien tukemiseen Nuori kirkko ry:n Perheystävätoiminnan kautta.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Risteyksen salissa. VT:n profeettoja: Elia. Opetus ja keskustelua. Kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Liirumlaarum lorutellen.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Anna Tasala ja Niina Koivisto.

klo 11 Ystävätoiminnan vapaaehtoisten tapaaminen Risteyksen salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan myös ystävätoiminnasta kiinnostuneet!

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Iltaperhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Jumpparata.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kestävyyden puolesta – kolehti ilmastotyöhön.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Myytävänä käsityöpiirin käsitöitä. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Puhujavieraana Keijo Rainerma.

klo 18 Lapsen päivä kekkerit perheille kirkossa. Puuhailua kirkonmäellä ja kaikille herkkupussit. Ilmoittautumiset viimeistään ma 16.11.: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai p. 044 4866 520.

Vilias Frans Nikolas Mitikka, Kouvolan seurakunnasta.

2020-11-02 11:20:32.0