Nakkilan seurakuntatiedot 15.-25.10.2020

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Markku Järviö ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 17 Projektikuoro harjoittelee Tuomasmessuun kirkossa.

klo 10 Messu kirkossa, Vanhemman väen kirkkopyhä. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, avustamassa: Jenni Tuomi ja Satu Salo, kolehti: Kristittyjen yhteiseen työhön oikeudenmukaisemman maailman puolesta Vastuuviikon kautta, Suomen Ekumeeninen Neuvosto ry. Messun jälkeen keittolounas srk-kodilla.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Maailman naiset. Terveisiä Bangladeshista tuo Kylväjän kotimaantyönjohtaja Hanna Lindberg. Musiikissa Maria Piiroinen. Aluksi kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Vieraana Sakari Leppänen. Mukana Ilkka Liuskallio.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Ehtoollishartaus. Mukana Lasse Vappula. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 14 Lähetyspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Projektikuoro harjoittelee Tuomasmessuun kirkossa.

klo 18 Uskon yön konsertti kirkossa. Maria Piiroisen levynjulkistamiskonsertti. Konsertin muusikkoina toimivat Lasse Heikkilä, piano, Kasper Haikonen, saksofoni ja huilu, Sami Moilanen, kontrabasso ja Matias Colliander, percussiot. Illan konsertissa kuullaan useita Lasse Heikkilän lauluja. Mukana on myös Marian omia lauluja sekä pari Johanna Iivanaisen laulua. Konsertin laulut kuljettavat yhden ihmisen tarinan kautta uupumuksesta elämään ja pimeydestä valoon. Vapaa pääsy. Konsertin päätteeksi rukouspalvelua ja mahdollisuus ostaa Marian uunituoretta levyä ”Uutta elämää”. Olet sydämellisesti tervetullut iltaan! Mukana Satu Salo.

klo 17 Tuomasmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja musisoijat, kolehti: Tavoittamattomien tavoittamiseen Itä-Aasiassa Lähetysyhdistys Kylväjä ry:n opetus- ja hanketoiminnan kautta. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

VARHAISNUORET

Syysloman startin Risteyksessä ma 19.10. klo 12-14. Luvassa tarjoilua ja leffa. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset Niinalle viim. 15.10. niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521.

Airi Esteri Heikintalo 90 v.

Sirkka Aino Anneli Heikkilä 81 v.

Tapani Antero Heino 67 v.

2020-10-12 13:24:18.0