Nakkilan seurakuntatiedot 1.-11.10.2020

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Perhekirkko. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe, kolehti: Kummiuden ja kristillisen kasvatuksen tukemiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

klo 15 Markuksen evankeliumi -kirkkodraama kirkossa. Tornion kaupunginteatterin näyttelijä Pauli Mahlamäki tulkitsee Markuksen evankeliumin kymmenet historialliset henkilöt. Kahvitarjoilu väliajalla. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo ja Markku Järviö.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Jumppa.

klo 14 Lähetyspiiri srk-kodin salissa. Lattomeren lähetyspiiri tulee vierailulle lähetyspiiriin.

klo 16 Varkkakerho Risteyksen perhekerhotiloissa alakoululaisille. Kerhossa askarrellaan ja pelaillaan. Mukana Niina Koivisto.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Iltaperhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Liirum laarum lorutellen.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Risteyksen salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Projektikuoro harjoittelee Tuomasmessuun kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Hyvästit hyväksikäytölle, kolehti nuorten naisten ja poikien hyväksikäytön vastaiseen työhön mm. Kambodzhassa Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 8 Haravointitalkoot hautausmaalla.

klo 18 4-vuotissynttärit sk-kodin salissa. Juhla on tarkoitettu vuonna 2016 syntyneille perheineen. Syntymäpäiväjuhlissa on ohjelmaa, kakkutarjoilu ja tietenkin jokainen ”sankari” saa oman pienen lahjan. Ilmoittautumiset to 8.10. mennessä: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai p. 044 4866 520.

Neela Hilma Vivian Laukkanen.

Sirkka Liisa Rae 91 v.

Eila Tellervo Valli 68 v.

2020-09-28 10:59:34.0