Nakkilan seurakuntatiedot 17.-27.9.2020

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Vierailijana Kenian lähetti Virpi Otieno. Tervetuloa mukaan kuulemaan lähetystyön kuulumisia!

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkko ry:n kautta.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Minun lahjani ja paikkani suuressa suunnitelmassa, Satu Salo. Musiikissa Maria Piiroinen. Aluksi kahvitarjoilu.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Banduristien trio ”Orianan” konsertti on PERUTTU!

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Lapsen kanssa ehtoolliselle.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 16 Varkkakerho Risteyksen perhekerhotiloissa alakoululaisille. Kerhossa askarrellaan ja pelaillaan.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Anna Tasala.

klo 17.30 Iltaperhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Lapsen kanssa ehtoolliselle.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Ehtookellot-iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnatun tiedotus- ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

KERHOTOIMINTAA ALAKOULULAISILLE

Tiistaina varkkakerho Risteyksen perhekerhotilassa klo 16-17 ja keskiviikkoisin Sähly- ja pelikerho Kirkonseudun koulun salissa klo 16-17, mukaan sisäpelikengät ja juomapullo.

Vilja Jasmin Adalmiina Rosenberg.

Teuvo Antero Yliniemi 87 v.

2020-09-14 11:47:03.0