Nakkilan seurakuntatiedot 10.-20.9.2020

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Syksyn kuoron kuoroharjoitukset kirkossa.

klo 18 Musiikkitilaisuus kirkossa. Valtakunnallisen kirkkomusiikkipäivän merkeissä lauletaan ja musisoidaan yhdessä. Mukana Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Yhteisöllisyyden kehittämiseen Soppasunnuntai-, messujatko- ja pienryhmätoiminnan avulla Tuomasyhteisö ry:n kautta.

klo 15 Iltalamppu-tapahtuma PERUTTU.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. VT:n suuret kuninkaat: Kuningas Daavid ½. Opetus ja keskustelua. Kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho. Metsäretki Tervasmäen laavulla.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi srk-kodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 17.30 Iltaperhekerho. Metsäretki Tervasmäen laavulla.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Vierailijana Kenian lähetti Virpi Otieno. Tervetuloa mukaan kuulemaan lähetystyön kuulumisia! Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron kuoroharjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkko ry:n kautta.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Minun lahjani ja paikkani suuressa suunnitelmassa, Satu Salo. Musiikissa Maria Piiroinen. Aluksi kahvitarjoilu.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

KERHOTOIMINTAA ALAKOULULAISILLE

Tiistaina varkkakerho Risteyksen perhekerhotilassa klo 16-17 ja keskiviikkoisin Sähly- ja pelikerho Kirkonseudun koulun salissa klo 16-17, mukaan sisäpelikengät ja juomapullo.

Mon Sep 07 14:29:50 EEST 2020