Nakkilan seurakuntatiedot 3.-13.9.2020

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi, Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien köyhien ihmisten auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta. Palvelutehtävissä Nakkilan Seniorit. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalo kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Katso silmiin ja rakasta.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin yläaulassa. Lähetyspiiri kokoontuu srk-kodilla raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30-14.00.

klo 11 Ystävätoiminnan vapaaehtoisten tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan myös ystävätoiminnasta kiinnostuneet! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Iltaperhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Katso silmiin ja rakasta.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Syksyn kuoron kuoroharjoitukset kirkossa.

klo 18 Musiikkitilaisuus kirkossa. Valtakunnallisen kirkkomusiikkipäivän merkeissä lauletaan ja musisoidaan yhdessä. Mukana Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Yhteisöllisyyden kehittämiseen Soppasunnuntai-, messujatko- ja pienryhmätoiminnan avulla Tuomasyhteisö ry:n kautta.

klo 15 Iltalamppu-tapahtuma PERUTTU.

KERHOTOIMINTAA ALAKOULULAISILLE

Tiistaina varkkakerho Risteyksen perhekerhotilassa klo 16-17 ja keskiviikkoisin Sähly- ja pelikerho Kirkonseudun koulun salissa klo 16-17, mukaan sisäpelikengät ja juomapullo.

Jesse Ville Rolle Jyrki Jaakkola.

Lempi Anneli Vapakari 83 v.

Mon Aug 31 09:37:52 EEST 2020