Nakkilan seurakuntatiedot 27.8.-6.9.2020

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Raamatunopetusohjelmat Aasiassa, Lähi-idässä ja Itä-Euroopassa monimediaympäristössä, Medialähetys Sanansaattajat ry.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Rakkauden voima. Meidät on vapautettu kasvamaan ja palvelemaan toisiamme. Opettaa pastori, raamattukouluttaja Ilkka Rytilahti. Kirjapöytä ja kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Syysstartti: yhdessäoloa ja jutustelua.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi srk-kodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 17.30 Iltaperhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Syysstartti: yhdessäoloa ja jutustelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi, Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien köyhien ihmisten auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta. Palvelutehtävissä Nakkilan Seniorit. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

Kastettu:

Kaisa Sini Amanda Bragge.

2020-08-24 11:46:10.0