Nakkilan seurakuntatiedot 13.-23.8.2020

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseen.

klo 18 Toivelaulujen ja runojen ilta srk-kodin salissa. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Yhdessä Sanan äärellä Kauppatie 2 salissa. Illan vetäjä jakaa jotakin Sanasta ja johdattelee keskusteluun kahvikupin äärellä. Mukana Satu Salo.

klo 11 Seurakuntaretki Aittakarin leirikeskukseen Kokemäelle. Lähtö bussilla kiron pihasta klo 11. Päivä alkaa lounaalla ja sen jälkeen on ohjemaa sekä päiväkahvit. Hiljennymme myös retkimessuun. Päivän päätteeksi on päivällinen ja saunomis- & uintimahdollisuus. Paluumatkalle lähdemme Aittakarista klo 19. Retken hinta on 15€. Retkellä mukana mm. Lasse Vappula, Satu Salo ja Anna Tasala. Ilmoittautumiset 14.8. mennessä: satu.salo@evl.fi tai p. 044 4866 513. Tervetuloa tutustumaan Aittakariin ja viettämään mukavaa retkipäivää!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgia ja saarna: rov. Tapio Seppälä, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kansan Raamattuseuran koulutuspalveluille, erityisesti seurakuntia ja seurakuntalaisia varustavan ja rohkaisevan ”Kotipaikkakuntamme parhaaksi” -hankkeen toteuttamiseksi.

Benjamin Leo Mikael Ilomäki.

Avioliittoon vihitty:

Jussi Pekka Louhi ja Jonna Sofia Sorvari, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

Esko Martti Johannes Langén 77 v.

Mon Aug 10 09:49:26 EEST 2020