Nakkilan seurakuntatiedot 2.8.-9.8.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Yhdessä Sanan äärellä Kauppatie 2 salissa. Illan vetäjä jakaa jotakin sanasta ja johdattelee keskusteluun kahvikupin äärellä. Mukana Satu Salo.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Kai Korpi ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Koulutus-, seurakunta- ja diakoniatyöhön eteläsudanilaisten pakolaisten keskuudessa Ugandassa Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta.

Eila Mirjam Pihala 89 v.

Salme Marjatta Fridfelt 76v