Nakkilan seurakuntatiedot 19.7.-26.7.2020

Kirkkoherranvirasto palvelee normaalisti 1.7. alkaen aukioloaikoina ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12.

klo 18 Nuortenilta Nakkilassa Laaton navetan ylisillä (Uotinmäentie 38). Tarkemmat ohjeet turvaväleistä jms. paikan päällä. Puhujana Keijo Rainerma: Evankeliumi – hieno juttu! Järj. LSRY.

klo 10 Sanajumalanpalvelus ”Hiitolan kirkolla” osoite Suomalaisentie 71. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti kasvatustyön tukemiseen. Kirkkokahvit jumalanpalveluksen jälkeen.

klo 15 Pihaseurat Maria Piiroisen luona, Mattilantie 45. Puhumassa Kari Teikari. Seurakunnasta Satu Salo. Kahvitarjoilu.

Ilta toiverunojen merkeissä siirtyy myöhemmin pidettäväksi

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Yhdessä Sanan äärellä Kauppatie 2 salissa. Illan vetäjä jakaa jotakin sanasta ja johdattelee keskusteluun kahvikupin äärellä. Mukana Satu Salo.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Köyhyyden perusturvattomuuden poistamiseen kehitysmaissa muun muassa toimeentulomahdollisuuksia parantamalla Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Sinikka Juhola 93 v.

2020-07-14 10:02:07.0