Nakkilan seurakuntatiedot 25.6.-5.7.2020

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous srk-kodin salissa.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa. Huom! Kirkko ei ole avoinna. Kuultavissa vain nettiradion kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, ota oma virsikirja mukaan kirkkoon, kolehti: Sana kuuluu kaikille – kolehti evankelioimistyöhön ja teologiseen koulutukseen mm. Angolassa Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Mukana Anna Tasala ja Jenni Tuomi.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Niina Koivisto ja Anna Tasala.

klo 13 Kesäkirkko Kotiseutumuseolla, Sanajumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä seurakuntien ruokapankkitoiminnan turvaaminen ja tehostaminen Kirkkopalvelut ry:n kautta. Nakkila-Seura tarjoaa kesäkirkon jälkeen kirkkokahvit.

Aarre Aatos Olavi Vuorisalo-Tuori.

Iivi Saida Maria Kivistö.

Avioliittoon vihitty:

Marko Juhani Aalto ja Nina Katariina Nieminen, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

Ville-Veikko Lindholm ja Jenni Maria Sillanpää, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

2020-06-22 11:41:06.0