Nakkilan seurakuntatiedot 18.-28.6.2020

klo 18 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Kolehti: Kirkkomusiikin päivän 2020 järjestämiseen Suomen Kirkkomusiikkiliiton kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Pohjois-Suomen tunturikappelien ja maamme tiekirkkotoiminnan tukemiseen. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Mukana Anna Tasala, Jesse Vastamaa ja Jenni Tuomi.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Markku Järviö ja Anna Tasala.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa. Huom! Kirkko ei ole avoinna. Kuultavissa vain nettiradion kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, ota oma virsikirja mukaan kirkkoon, kolehti: Sana kuuluu kaikille – kolehti evankelioimistyöhön ja teologiseen koulutukseen mm. Angolassa Suomen Lähetysseuran kautta.

Kari Juhani Riento 63 v.

2020-06-15 10:45:37.0