Nakkilan seurakuntatiedot 11.-21.6.2020

Valtioneuvoston linjaukset avaavat mahdollisuuden toteuttaa seurakunnan kokoavaa kesätoimintaa henkilörajaukset ja muut turvallisuusnäkökohdat huomioiden 1.6. alkaen.

Jumalanpalvelukset Nakkilan kirkossa järjestetään 1.6. alkaen seurakunnan läsnä ollessa turvallisuus ja riittävä etäisyys huomioon ottaen, riskiryhmään kuuluvia suositellaan edelleen välttämään fyysisiä kontakteja ja käyttävän omaa harkintaa. Jumalanpalveluksiin oma virsikirja mukaan, kirkon virsikirjat eivät ole käytössä.

Kesän hartaushetket keskiviikkoisin 3.6.-12.8. Hartaushetki kirkossa klo 13.30 ja kesäillan hartaus Risteyksen salissa, Kauppatie 2 klo 18. Olet lämpimästi tervetullut mukaan näihin hartauksiin.

Kirkkoherranviraston asiakaspalvelu (ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12) toistaiseksi edelleen puhelimitse ja sähköpostilla tai erikseen sovitulla tavalla, puh 044-4866500 ja nakkila.seurakunta@evl.fi

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Lasten ja nuorten yksinäisyyden torjumiseen Nuori kirkko ry:n kautta. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Ehtoollisohjeet seurakuntalaisille: Saavu ehtoolliselle 1-2 metrin turvavälejä noudattaen keskikäytävää pitkin. Ota sivupöydältä ehtoollisleipä ja toiselta pöydältä ehtoollisviini, joka on valmiina pikarissa. Kuuntele ehtoollisen jakosanat seisaaltaan alhaalla alttarin edessä ja nauti ehtoollinen jakosanojen mukaan. Jakosanat lausutaan ylhäältä alttarin edestä. Hetken hiljentymisen jälkeen jätä käytetty ehtoollispikari roskakoriin ja siirry sivukäytävää pitkin omalle paikalle edelleen turvavälit muistaen.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Musiikissa mukana Marjo Kotiranta. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Mukana Jesse Vastamaa, Markku Järviö, Anna Tasala ja Kai Korpi.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Musiikissa mukana Marjo Kotiranta. Mukana Anna Tasala ja Markku Järviö.

klo 18 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Kolehti: Kirkkomusiikin päivän 2020 järjestämiseen Suomen Kirkkomusiikkiliiton kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Pohjois-Suomen tunturikappelien ja maamme tiekirkkotoiminnan tukemiseen. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon.

VARHAISNUORISOTYÖ

Lasten leiripäivä 7.7.2020 7-9-vuotiaille, hinta 15€.

Varhaisnuorten leiri 8.-9.7.2020 yli 10-vuotiaille, hinta 30€.

Ilmoittautumiset Niinalle tai niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521. Ilmoittautuessa kerro leiriläisen nimi ja ruoka-aineallergiat sekä huoltajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Kesäretki

TOUR de HENRIK -polkupyörävaellus 23.-25.6.2020

Tour de Henrik on polkupyöräpyhiinvaellus Kokemäeltä Turkuun. Vaellus on järjestetty vuodesta 2005 lähtien. Kolmen päivän mittainen vaellus myötäilee Pyhän Henrikin pyhiinvaellusreittiä ja kulkee Kokemäen Henrikin saarnahuoneelta Turun Tuomiokirkkoon. Matkaa kertyy noin 147 kilometriä. Vaeltajat ovat olleet 8-17-vuotiaita ja heitä ohjaamassa seurakunnan nuorisotyönohjaajia sekä vaeltajien vanhempia. Vaeltajat kuljettavat satulalaukuissa päivän aikana tarvitsemansa juomapullot ja varavaatteet. Makuupussit ja -alustat sekä muut tavarat kuljetetaan huoltoautolla. Yöpymispaikkoina toimivat seurakuntatalojen ja koulujen lattiat. Vaelluksen päätteeksi pulahdamme uimaan kylpylä Caribian aaltoihin. Turusta kotiin vaeltajat kuljetetaan linja-autolla. Hinta 70€. Ilmoittautumiset Niinalle: niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521. Ilmoittautuessa kerro pyöräilijän nimi, ikä ja ruoka-aineallergiat sekä huoltajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Nea Helmi Sofia Hyvönen.

Minttu Maria Lehtiniemi.

Hemmo Eino Pekka Soppi 72 v.

Ahti Kaarlo Mikael Nurmi 81 v.

Anni Elisabet Kuusisto 91 v.

Ari Kalevi Petteri Kokko 61 v.

2020-06-08 11:53:52.0