Nakkilan seurakuntatiedot 4.-14.6.2020

Valtioneuvoston linjaukset avaavat mahdollisuuden toteuttaa seurakunnan kokoavaa kesätoimintaa henkilörajaukset ja muut turvallisuusnäkökohdat huomioiden 1.6. alkaen.

Jumalanpalvelukset Nakkilan kirkossa järjestetään 1.6. alkaen seurakunnan läsnä ollessa turvallisuus ja riittävä etäisyys huomioon ottaen, riskiryhmään kuuluvia suositellaan edelleen välttämään fyysisiä kontakteja ja käyttävän omaa harkintaa.

Kesän hartaushetket keskiviikkoisin 3.6.-12.8. Hartaushetki kirkossa klo 13.30 ja kesäillan hartaus Risteyksen salissa, Kauppatie 2 klo 18. Olet lämpimästi tervetullut mukaan näihin hartauksiin.

Kirkkoherranviraston asiakaspalvelu (ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12) toistaiseksi edelleen puhelimitse ja sähköpostilla tai erikseen sovitulla tavalla, puh 044-4866500 ja nakkila.seurakunta@evl.fi

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Porissa vuonna 2021 pidettävään kehitysvammaisten valtakunnalliseen kirkkopyhään.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Ota oma virsikirja mukaan kirkkoon. Mukana Markku Järviö ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Lasten ja nuorten yksinäisyyden torjumiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

Leila Annikki Blomberg 71 v., Porin Teljän seurakunnasta.

2020-06-01 11:36:16.0