Nakkilan seurakuntatiedot 28.5.-7.6.2020

Valtioneuvoston linjaukset avaavat mahdollisuuden toteuttaa seurakunnan kokoavaa kesätoimintaa henkilörajaukset ja muut turvallisuusnäkökohdat huomioiden 1.6. alkaen.

Jumalanpalvelukset Nakkilan kirkossa järjestetään 1.6. alkaen seurakunnan läsnä ollessa turvallisuus ja riittävä etäisyys huomioon ottaen, riskiryhmään kuuluvia suositellaan edelleen välttämään fyysisiä kontakteja ja käyttävän omaa harkintaa.

Kesän hartaushetket keskiviikkoisin 3.6.-12.8. Hartaushetki kirkossa klo 13.30 ja kesäillan hartaus Risteyksen salissa, Kauppatie 2 klo 18. Olet lämpimästi tervetullut mukaan näihin hartauksiin.

Kirkkoherranviraston asiakaspalvelu (ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12) toistaiseksi edelleen puhelimitse ja sähköpostilla tai erikseen sovitulla tavalla, puh 044-4866500 ja nakkila.seurakunta@evl.fi

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus sanoin ja sävelin kirkosta. Mukana myös nimikkolähettimme Minna Aro! Voit seurata tilaisuutta nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Lasse Vappula, Anna Tasala ja Jenni Tuomi.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa nettiradion kautta. Tilaisuus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Keskiviikkoisin klo 13.30 kesäkuun alusta 12.8. saakka hartaushetki kirkossa. Hartaus on kuultavissa myös nettiradiossa www.nakkilanseurakunta.fi ja palvelutaloilla Hyppingillä ja Keinustoolissa. Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Porissa 13.9.2020 pidettävään kehitysvammaisten valtakunnalliseen kirkkopyhään.

HAUTAKIVIEN OIKAISUPÄIVÄ

Ke 3.6.2020 klo 8-14 Nakkilan hautausmaalla. Omaisia kehotetaan oikaisemaan kallistuneet hautakivet. Seurakunnan työntekijät ovat paikalla antamassa apua ja opastusta. Seurakunnalta saa työkalut, hiekan, mullan ja nurmikonsiemenet. Normaalikokoisten, tavallisten kivien oikaisuja voi tilata suntiolta p. 044 4866 531. Isokokoisten, kynttiläaukollisten tai reiällisellä pohjakivellä varustettujen hautakivien oikaisut pyydämme omaisia teettämään kiviliikkeillä. Kahvitarjoilu klo 9-14 hautausmaan huoltorakennuksella. Tervetuloa!

Aada Helmi Loviisa Vesivalo.

Sirkka Kaarina Posio 81 v.

2020-05-25 11:48:37.0