Nakkilan seurakuntatiedot 21.-31.5.2020

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan Facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi: Markku Järviö, saarna: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jesse Vastamaa ja Niina Koivisto. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi: Markku Järviö, saarna: pastori Jarmo Mäki-Mikola, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi ja Satu Salo. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Jumalanpalveluksen jälkeen kuunneltavissa ja nähtävissä Facebookin kautta ”Kirkkokahvit Minna Aron kanssa”. Myös jumalanpalvelus nähtävissä Facebookissa.

klo 13 Evästä Raamatusta nettiradion kautta. Työntekijät lukevat Raamattua.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13 Raamattuvartti Facebookin kautta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukousilta kirkosta, netin kautta. Mukana Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus sanoin ja sävelin kirkosta. Mukana myös nimikkolähettimme Minna Aro! Voit seurata tilaisuutta nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Lasse Vappula, Anna Tasala ja Jenni Tuomi.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa nettiradion kautta. Tilaisuus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

HAUTAKIVIEN OIKAISUPÄIVÄ

Ke 3.6.2020 klo 8-14 Nakkilan hautausmaalla. Omaisia kehotetaan oikaisemaan kallistuneet hautakivet. Seurakunnan työntekijät ovat paikalla antamassa apua ja opastusta. Seurakunnalta saa työkalut, hiekan, mullan ja nurmikonsiemenet. Normaalikokoisten, tavallisten kivien oikaisuja voi tilata suntiolta p. 044 4866 531. Isokokoisten, kynttiläaukollisten tai reiällisellä pohjakivellä varustettujen hautakivien oikaisut pyydämme omaisia teettämään kiviliikkeillä. Kahvitarjoilu klo 9-14 hautausmaan huoltorakennuksella. Tervetuloa!

Arvo Albert Suominen 95 v.

2020-05-18 11:43:17.0