Nakkilan seurakuntatiedot 7.-17.5.2020

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus sanoin ja sävelin kirkosta. Voit seurata nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 13 Evästä Raamatusta nettiradion kautta. Työntekijät lukevat Raamattua. Mukana Satu Salo ja Niina Koivisto.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13 Raamattuvartti Facebookin kautta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukousilta kirkosta, netin kautta. Mukana Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus kirkosta sanoin ja sävelin. Mukana myös nimikkolähettimme Minna Aro! Voit seurata tilaisuutta nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Jenni Tuomi, Anna Tasala ja Lasse Vappula.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Kunnianosoitukset ja seppeleen lasku sankarihaudalla jumalanpalveluksen jälkeen.

2020-05-04 10:23:42.0