Nakkilan seurakuntatiedot 30.4.-10.5.2020

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 13 Raamatunlukua kirkosta, netin kautta. Evästä Raamatusta. Mukana Lasse Vappula ja Satu Salo.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

klo 13 Evästä Raamatusta nettiradion kautta. Työntekijät lukevat Raamattua. Mukana Markku Järviö ja Niina Koivisto.

klo 13 Raamattuvartti Facebookin kautta. ”Päivieni loppuun asti”. Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukousilta kirkosta, netin kautta. Mukana Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus sanoin ja sävelin kirkosta. Voit seurata nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

Kerttu Hellin Kuusinen 93 v.

Lasse Mikael Kerhi 70 v.

Irma Maria Tellervo Sammallahti 88 v.

Timo Juhani Raitanen 59 v.

Eeli Johannes Mäkinen 87 v.

2020-04-27 10:56:44.0