Nakkilan seurakuntatiedot 23.4.-3.5.2020

Koronaviruksen vuoksi kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien (jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, hautaustoimi, sielunhoito, diakoninen avustustoiminta) hoitamisen kannalta luovutaan toistaiseksi.

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Ruoka-avun antamista ja jakamista jatketaan. Samoin muuta avustustoimintaa, joka on avun tarpeessa olevien Nakkilan asukkaiden elämän kannalta välttämätöntä. Yhteydenotot diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, puh. 044-4866517 tai jenni.tuomi@evl.fi.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 13 Raamatunlukua kirkosta, netin kautta. Evästä Raamatusta. Mukana Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 11.45 Veteraanipäivän seppeleen lasku veteraanikivellä.

klo 12 Veteraanipäivän juhlalähetys kirkolta seurakunnan kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi kautta tai Facebook – Nakkilan seurakunta kautta kuntalaisille, Lasse Vappula, Pasi Flodström, Martti Pöysti, Harri Aalto ja Elina Rautanen. Teemana: Ihmisten välillä hyvä tahto. Veteraanipäivä huipentuu klo 13 Eino Leinon -runokonserttiin Facebook-livenä, jota voi seurata omalta kotisohvalta, kännykästä, tabletilta tai läppäriltä. Pääset mukaan osallistumaan Live konserttiin: Facebook – Nakkilan kunta/tapahtumat/Eino Leinon runokonsertti. Eino Leino -konsertti sisältää Suomen kansallisrunoilijan teksteihin sävellettyjä kauneimpia lauluja. Konsertissa Julia & Jukka Lamminen, sekä Julius Rantala esittävät kappaleita mm. Vesku Loirin -Eino Leino 1 -levyltä uudelleen sovitettuina, sekä omia sävellyksiä.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus sanoin ja sävelin kirkosta. Voit seurata nettikirkosta tai Facebookista. Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Pasi Flodström.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13 Raamattuvartti Facebookin kautta. ”Sinä olet minun kanssani”. Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukousilta kirkosta, netin kautta. Mukana Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 13 Raamatunlukua kirkosta, netin kautta. Evästä Raamatusta. Mukana Lasse Vappula ja Satu Salo.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa.

Kalevi Taisto Ketonen 89 v., Turun Katariinan seurakunnasta.

2020-04-20 09:46:26.0