Nakkilan seurakuntatiedot 16.-26.4.2020

Koronaviruksen vuoksi kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien (jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, hautaustoimi, sielunhoito, diakoninen avustustoiminta) hoitamisen kannalta luovutaan toistaiseksi.

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Pääsiäislehti on luettavissa kotisivuilla.

Ruoka-avun antamista ja jakamista jatketaan. Samoin muuta avustustoimintaa, joka on avun tarpeessa olevien Nakkilan asukkaiden elämän kannalta välttämätöntä. Yhteydenotot diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, puh. 044-4866517 tai jenni.tuomi@evl.fi.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 13 Raamatunlukua kirkosta, netin kautta. Evästä Raamatusta. Mukana Satu Salo ja Niina Koivisto.

klo 10 Sanajumalanpalvelus, 1. sunnuntai pääsiäisestä, kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus kirkosta. Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Pasi Flodström.

klo 13 Raamattuvartti Facebookin kautta. ”Siellä saan levätä”. Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukousilta kirkosta, netin kautta. Mukana Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 13 Raamatunlukua kirkosta, netin kautta. Evästä Raamatusta. Mukana Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, netin kautta. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

Juhani Viherlehto 82 v.

2020-04-13 07:00:00.0