Nakkilan seurakuntatiedot 2.4.-12.4.

SEURAKUNTATIEDOT 2.4.2020

KORONAVIRUKSEN VAIKUTUKSET SEURAKUNNAN TOIMINTAAN

KIRKKOHERRANVIRASTO

Kirkkoherranvirasto palvelee vain puhelimitse (02-5379300) ja sähköpostitse nakkila.seurakunta@evl.fi

JUMALANPALVELUKSET

Jumalanpalvelukset jatkuvat, mutta ne toimitetaan ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

DIAKONIA JA RUOKA-APU

Ruoka-avun antamista ja jakamista jatketaan. Samoin muuta avustustoimintaa, joka on avun tarpeessa olevien Nakkilan asukkaiden elämän kannalta välttämätöntä. Yhteydenotot diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, puh. 044-4866517 tai jenni.tuomi@evl.fi.

KOKOAVA TOIMINTA

Kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien (jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, hautaustoimi, sielunhoito, diakoninen avustustoiminta) hoitamisen kannalta luovutaan toistaiseksi.

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta.

Pääsiäislehti on luettavissa kotisivuilla. Tiedotuslehden ilmestymistä on siirretty myöhemmäksi.

KESKUSTELUAPU

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Voit olla yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

Kirkkoherra Markku Järviö, markku.jarvio@evl.fi, puh. 044-4866511

Kappalainen Lasse Vappula, lasse.vappula@evl.fi, puh. 044-4866512

Lehtori Satu Salo, satu.salo@evl.fi, 044-4866513

Diakoniatyötekijä Jenni Tuomi, jenni.tuomi@evl.fi, puh. 044-4866517

Muiden työntekijöiden yhteystiedot löytyvät kotisivuilta tai kirkkoherranvirastosta kysymällä.

klo 10 Palmusunnuntain perhekirkko kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström, avustajat: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Perhekirkon jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus kirkosta, Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Pasi Flodström

klo 18 Hiljaisen viikon maanantai-illan nettihartaus kirkosta, Satu Salo ja Pasi Flodström

klo 18 Hiljaisen viikon tiistai-illan nettihartaus kirkosta, Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio

klo 18 Hiljaisen viikon keskiviikko-illan nettihartaus kirkosta, Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio

klo 18 Kiirastorstain iltakirkko kirkossa (netin kautta, striimataan myös facebookin välityksellä), liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Flodström, avustajat: Satu Salo, Jenni Tuomi ja Kai Korpi. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Iltakirkon jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 19-20.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa (vain netin kautta), liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 10 Pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

Raili Kyllikki Rantanen 89

2020-04-02 08:50:57.0