Nakkilan seurakuntatiedot 19.-29.3.2020

Muutoksia seurakunnan toiminnassa:

Nakkilan seurakunta pyrkii ennaltaehkäisemään koronaviruksen leviämistä niillä toimilla, joihin kirkkohallitus ja arkkihiippakunnan tuomiokapituli ovat seurakuntia kehottaneet. Tämän vuoksi lähes kaikki tapahtumat ja kokoontumiset on peruttu ainakin 5.4.2020 asti. Jumalanpalvelukset pidetään sanajumalanpalveluksina ilman ehtoollisen viettoa. Ajankohtainen tieto toiminnasta löytyy seurakunnan kotisivulta www.nakkilanseurakunta.fi ja seurakunnan facebook-sivuilta.

Samalla kun suojaudumme ja varaudumme, olemme ja toimimme kuitenkin koko ajan ihmisten tukena. Seurakunnan työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostilla. Ota rohkeasti yhteyttä.

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto palvelevat 18.3.2020 alkaen toistaiseksi aukioloaikoina vain puhelimitse ja sähköpostitse!

Kirkkoherranviraston tavoittaa puhelinnumerosta: 02 5379 300 tai nakkila.seurakunta@evl.fi

Taloustoimiston tavoittaa puhelinnumerosta: 044 4866 530 tai kirsi.rantala@evl.fi

klo 10 Sanajumalanpalvelus toimitetaan kirkossa ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa. Jumalanpalvelukset kuultavissa netin kautta. Kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten jumalanpalveluksen jälkeen klo 11-13.

klo 18 Ehtookellot-iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 17 Tuomasmessu toimitetaan samaan tapaan ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa. Tuomasmessu on kuultavissa netin kautta. Mahdollisuus rukoukseen ja sielunhoitoon kirkossa tilaisuuden jälkeen klo 18-19.

Fanni Hilma Edwina Ukkonen.

Sofia Satu Ilona Louhi.

Sauli Armas Ketola 71 v.