Nakkilan seurakuntatiedot 12.-22.3.2020

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Musiikkimaalausta.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Lapsiparkki Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Hengähdä hetkeksi ja tuo lapsi (alle 8 vuotta) lapsiparkkiin lastenohjaajien hoiviin. Ilmoittautuminen alkaa kaksi viikkoa ennen ajankohtaa: p. 044 4866 520 (tekstiviesti) tai tuula.vaha-vahe@evl.fi

klo 10 Talvisodan päättymispäivän juhla kirkossa alkaa klo 10. Seppelten lasku talvisodan muistomerkillä juhlan jälkeen. Kirkonkellot soivat klo 10.55-11.00. Mukana Markku Järviö, Lasse Vappula ja Pasi Flodström.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 17 Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee Risteyksen salissa (Kauppatie 2, 2. krs). Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 18 Sankarihaudalle syttyvät 105 kynttilää talvisodan päättymisen 80v. muistoksi.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Flodström, kolehti: Lasten, nuorten ja varhaisnuorten leiri- ja retkeilytoiminnan tukeminen Partaharju-Säätiön kautta.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Rakkauden voima. Meidät on vapautettu kasvamaan ja palvelemaan toisiamme. Opettaa pastori, raamattukouluttaja Ilkka Rytilahti. Keskustelua ja kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Jumpparata.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Niina Koivisto ja Satu Salo.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Jumpparata.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Tilaisuus vuonna 2017 syntyneille perheineen Risteyksessä (Kauppatie 2, perhekerhotila). Ohjelmaa ja maittava iltapala. Ilmoittautuminen ma 16.3. mennessä: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai p. 044 4866 520.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström, kolehti: Kirkon rakentamiseen Faticissa ja syrjäytymisvaarassa olevien ihmisryhmien voimaannuttamiseen Senegalissa Herättäjä-Yhdistyksen kautta.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Maailman naiset. Kylväjän kotimaantyön johtaja Hanna Lindberg tuo terveisiä Bangladeshista. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Aiheena paastonaika – seitsemän vapaata viikkoa. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

Aamu-Tuulia Pösö

Lauri Oskari Välke