Nakkilan seurakuntatiedot 13.-23.2.2020

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Lähimmäisenrakkauden kansanliike.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 18 Miestenpiiri Hiitolan kirkossa, Kivialhossa.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarna: rovasti Tapio Seppälä, kanttori: Pasi Flodström, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Herättäjäyhdistykselle Heränneen Kansan lähetysrahaston kautta lähetystyöhön.

klo 11.15 Messun jälkeen kirkkokahvit ja seurat srk-kodilla, useita puhujia. Kahvikolehti Herättäjäyhdistyksen sisälähetystyölle.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Kuninkaallista menoa: Saul. Mitä voimme oppia Vanhan testamentin suurilta kuninkailta? Opettaa Satu Salo. Keskustelua ja kahvitarjoilu.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström, kolehti: Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahastolle, katastrofirahaston valmiuden ylläpitämiseen hätäavun antamiseksi ihmisten ja luonnon aiheuttamien kriisien uhreille.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Maailman naiset. Vieraana pitkäaikainen Nepalin lähetti Kirsti Kirjavainen. Mukana Satu Salo.

klo 17.30 Iltaperhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Iltaperhekerho lähetystyön merkeissä.

Kastettu:

Iisa Amanda Hohtari.

Tapio Blomberg 76 v.

Mikko Tapani Johannes Luojus 53 v.

Marja-Leena Ketonen 80 v., Turun Katariinan seurakunnasta.

2020-02-10 11:27:00.0