Nakkilan seurakuntatiedot 23.1.-2.2.2020

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Musakki.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 17 Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 17 Risteyksen salissa (Kauppatie 2, 2. krs). Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Maailman leprapäivä, lepraan sairastuneille ja heidän perheenjäsenilleen sekä lepratyöhön yhtenä erityislähetystyön muotona, Suomen Lepralähetys ry.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Maailman naiset. Vieraana lähetti Liisa Saarenketo, joka tuo terveisiä Etelä-Sudanista ja Ugandasta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Vieraana pyörätuolipastori Reijo Ahteela. Musiikissa Ilkka Liuskallio.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Valokuvaus.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella. Lähetyspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneessa raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla, joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30-14.00.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Valokuvaus.

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 17 Tuomaskuoron harjoitukset. Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 17 Risteyksen salissa (Kauppatie 2, 2. krs). Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 13 Kids action day Kirkonseudun koululla. Tapahtuma 1-5 -luokkalaisille. Esiintyy Joykids ja rumpuryhmä Porista. Toimintapisteitä. Jättinyyttäripöytään voi tuoda jotakin tarjottavaa. Huoltajille oma kahvipiste. Mukana Kai Korpi, Satu Salo, Niina Koivisto ja Pasi Flodström.

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa. Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 15.30 kappelissa. Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 17 Tuomasmessu kappelissa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Flodström, avustamassa: Jenni Tuomi ja Piia Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro ja Tuomaskuoro, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle, joka toteutetaan teemalla: Vanhemmuuden tukeminen, Kirkkopalvelut ry. Yhteisvastuukeräyksen avaus. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

Mon Jan 20 10:44:00 EET 2020