Nakkilan seurakuntatiedot 19.-29.12.2019

klo 9 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Mukana Kai Korpi, Pasi Nieminen, Satu Salo ja Lasse Vappula.

klo 14.30 Joululauluhetki Palvelukeskus Hyppingillä. Tervetuloa mukaan laulamaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 19 Metsäkirkko Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle. Paluu tilaisuuden jälkeen. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Joulun kanssas jaan -konsertti kirkossa. Emilia Koskinen, laulu. Pasi Nieminen, säestys.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Kauneimmat joululaulut jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Svetogorskin (Enso) kirkkohankkeeseen Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta. Jumalanpalveluksen laulut lauletaan Kauneimmat joululaulut -vihosta.

klo 11.30 Hartaus vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

Kirkkoherranvirasto avoinna poikkeuksellisesti klo 9-12.

klo 11.30 Jouluaaton hartaus Hyppingillä. Seurakunnasta mukana Satu Salo ja Ilkka Liuskallio.

klo 14 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Jouluaaton perhehartaus. Saarnaaja: Satu Salo, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta.

klo 16 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Jouluaaton hartaus. Saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Opin tielle -kolehti nuorten perus- ja ammattikoulutukseen mm. Syyriassa ja Etiopiassa Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 23 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Jouluaaton yöhartaus. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Vähävaraisten auttamiseen vuoden 2020 aikana oman seurakunnan diakoniatyön kautta.

klo 8 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Jouluaamun jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Pakolaisten auttamiseen kriisialueilla Kirkon Ulkomaanavun kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus Hormistossa, Toisen joulupäivän jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseen.

klo 18 MLL:n Enkelikirkko kirkossa. Saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Seurakuntadiakonian tehostamiseen ja kehittämiseen vastaamaan asiakaskunnan muuttuvia tarpeita Kirkkopalveluiden kautta.

Hannu Olavi Nurminen 80 v.

Lea Raakel Laine 92 v.

2019-12-16 09:31:00.0