Nakkilan seurakuntatiedot 28.11.-8.12.2019

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Raamatun kertomuksia tähän päivään.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Kerhossa esiintyvät laulajat Martti Nissilä ja Tapani Hertell. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Kauneimmat joululaulut Hormistossa. Tilaisuuden jälkeen mahdollisuus kahvitteluun. Järj. Kylätoimikunta. Vapaaehtoinen kahviraha. Mukana Pasi Nieminen ja Lasse Vappula.

klo 12 Adventtimyyjäiset ja kirppis seurakunnan lähetystyön hyväksi Kauppatie 2 salissa. Tarjolla kahvia, leivonnaisia ja käsitöitä ja muuta myyjäistavaraa sekä arpoja. Varaa oma myyntipöytäsi (5€) Lasse Vappulalta: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512.

klo 16 Ovi auki jouluun Maria Piiroisen luona, Mattilantie 45. Jouluhartaus ja Taivas sylissäni -joulukonsertti sekä yhteislauluja ja torttukahvit. Mukana Satu Salo. Lämpimästi tervetuloa!

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Sovinnon ja rauhan työhön maailmalla Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Päiväpiirin joulujuhla vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Jouluaskartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 16 Jouluaskartelua alakoululaisille srk-kodilla klo 16-18. Ilmoittaudu Niinalle viim. 3.12. niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta seurakunnan uusien tilojen salissa (2.krs), osoitteessa Kauppatie 2. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen salissa (2. krs), osoitteessa Kauppatie 2. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Sotiemme veteraanien parissa tehtävän hengellisen työn tukemiseen Veteraanivastuun kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla.

klo 16.30 Partiolaisten soihtukulkue ja lupauksenantotilaisuus kirkossa. Klo 16.30 kulkue lähtee, klo 17 kulkue sankarihaudoille, jonka jälkeen lupauksenanto kirkko, klo 18 tilaisuus päättyy.

klo 10 Sanajumalanpalvelus srk-kodin salissa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Ulkomailla vaikeuksiin joutuneiden maanmiestemme auttamiseksi Suomen Merimieskirkon kautta.

DIAKONIA

Tervetuloa mukaan työttömien joulupuuroon ke 18.12.2019 klo 13. Yhteinen joulujuhlamme on srk-kodin salissa (kirkon vieressä), käynti tilaisuuteen alapihalta. Tilaisuuden jälkeen mahdollisuus EU-ruokajakoon. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, p. 044 4866 517, ke 11.12. mennessä. Tervetuloa kaikki mukaan!

Kastettu:

Mauno Samuel Pärssinen.

Fredrik Vihtori Virtanen.

Ensio Tapani Korpela 65 v.

2019-11-25 11:27:00.0