Nakkilan seurakuntatiedot 14.-24.11.2019

Nakkilan seurakunnan kirkosta voi kuunnella jumalanpalveluksia netin välityksellä suorana lähetyksenä www.nakkilanseurakunta.fi, josta etusivulta löytyy kuvake, joka ohjaa eteenpäin kuuntelun avaamiseen. Opastusta kuunteluun voi tarvittaessa kysellä seurakunnan työntekijöiltä.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Jumpataan!

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Kerhossa vieraina pastori Reijo Ahteela ja vaimonsa Eija-Maaria Harjavallasta. Mukana myös Markku Järviö, Ilkka Liuskallio ja Piia Nieminen.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kappelissa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti Harjavallan seudun Gideoneille uusien testamenttien jakamiseen.

klo 18 Karjalaisen kansan messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi ja Satu Salo, Messussa musiikissa Harjavallan pelimannit, Saarnan tilalla vapaaehtoisten toteuttamana evakkonäytelmänä. Kirkkokahvit Karjalaisen Kansanmessun jälkeen srk-kodin salissa.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 9. Ehtoollishartaus. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. Tervetuloa mukaan!

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Miten jaksan arjessa?

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 18 Lapsen oikeuksien päivän kekkerit. Ohjelmahetki kirkossa ja sen jälkeen tarjoilu srk-kodilla. Mukana Tuula Vähä-Vahe, Niina Koivisto ja Satu Salo.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Miten jaksan arjessa?

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 18 Huittisten musiikkiopiston oppilaskonsertti srk-kodin salissa.

klo 14 Nakkilan joulunavauksessa seurakunta tarjoaa glögiä ja pipareita Risteyksessä (Kauppatie 2) klo 14-16 välisenä aikana. Tervetuloa!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnattujen tiedotus- ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea, tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

klo 15 Naisten kahvila Kauppatie 2 salissa.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Mukana Ilkka Liuskallio.

klo 12 Adventtimyyjäiset ja kirppis seurakunnan lähetystyön hyväksi Kauppatie 2 salissa. Tarjolla kahvia, leivonnaisia ja käsitöitä ja muuta myyjäistavaraa sekä arpoja. Varaa oma myyntipöytäsi (5€) Lasse Vappulalta: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512.

Minttu Hilja Alina Vepsä.

Eila Maria Ojanen 93 v.

Matti Veikko Vihermäki 75 v.

Ansa Unelma Suhonen 79 v., Keski-Porin seurakunnasta.

2019-11-11 11:39:00.0