Nakkilan seurakuntatiedot 31.10.-10.11.2019

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Lapsen rukous, Satu.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset kirkossa. Harjoitukset Pyhäinpäivän Messuun.

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa. Harjoitukset Pyhäinpäivän iltakirkkoon.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jenni Tuomi, musiikkiryhmä: Päiväkuoro, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseen.

klo 18 Pyhäinpäivän iltakirkko kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jenni Tuomi, musiikkiryhmä: Hiilloskuoro ja kirkkokuoro.

klo 15 Tuomaskuoron harjoitukset Hormiston kylätalolla. Samassa paikassa, missä Tuomasmessu pidetään.

klo 17 Tuomasmessu Hormiston Kylätalolla. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustava pappi: Markku Järviö, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja Laululintuset, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti diakoniatyön tukemiseen. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit, järj. Kyläyhdistys. Vapaaehtoinen kahviraha kyläyhdistykselle.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Isänpäiväaskartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa. Laulajaiset.

klo 17 Lapsiparkki Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Lapsiparkki on tarkoitettu alle 7-vuotiaille lapsille. Ilmoittautumiset Niina Koivistolle p. 044 4866 521.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Isänpäiväaskartelua.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen salissa (2. krs), osoitteessa Kauppatie 2. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Opiskelijoiden ja koululaisten tavoittamiseen ja kouluttamiseen valtakunnallisesti mm. Veritas Formus -tapahtumien, leirien ja viikkotoiminnan kautta, Suomen Evankelisluterilainen Opiskelija- ja Koululaislähetys ry (OPKO).

Oskari Eetu Anselmi Rantala.

Irja Maija-Liisa Roos 95 v.

Seija Lahja Tellervo Lahdenperä 80 v.

Raili Annikki Viitaniemi 83 v.

2019-10-28 11:05:00.0