Nakkilan seurakuntatiedot 19.-29.9.2019

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto suljettu 23.-26.9.2019 muuton vuoksi. Puheluihin vastaillaan aukioloaikoina.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Tullaan tutuiksi.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 15.30 Kirkkomusiikkipäivä: Kirkkokuoron ja päiväkuoron sävelhartausvierailu Diakonialaitokselle Poriin. Kokoontuminen srk-kodin alaparkkipaikalla klo 15.30.

klo 16 Perheille askartelua ”jämämateriaaleista” srk-kodin salissa.

klo 8 Rukousvuorokausi. Tervetuloa mukaan rukousten ketjuun. Pysähdymme rukoilemaan oman seurakuntamme puolesta. Rukousvuorokausi alkaa perjantaina klo 8 ja päättyy lauantaina klo 8. Tarkemmat rukousaiheet laitetaan viestinä kaikille rukoukseen osallistuville. Saat rukoilla juuri siellä, missä olet ja sillä tavalla, mikä on sinulle tutuinta ja luontevinta. Haluaisitko oman rukoustunnin? Ota yhteyttä: satu.salo@evl.fi tai p. 044 4866 513.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Jarmo Mäki-Mikola Suomen Raamattuopistolta, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Suomen Raamattuopiston Säätiölle 80-juhlavuoden kolehti, kolehti suunnataan uskosta vieraantuneiden tai sen ulkopuolella kasvaneiden tavoittamiseksi.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa, Rukous hoitaa ja koskettaa, Satu Salo. Vieraita Porin rukousklinikka toiminnasta. Musiikissa Maria Piiroinen.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Puhujavieraana Pentti Kaunisvirta Raumalta. Musiikissa Ilkka Liuskallio.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Enkeliaskartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Enkeliaskartelua.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Perhejumalanpalvelus. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe, musiikkiryhmä: ”Hiillos”-kuoro ja lapsia, kolehti: Kummiuden ja kristillisen kasvatuksen tukemiseen Nuori Kirkko ry:n kautta.

klo 10 Uusien tilojen avajaiset Kauppatie 2:ssa. Tervetuloa tutustumaan seurakunnan uusiin tiloihin. Kahvitarjoilu. Arvontaa. Lahja Kaikille kävijöille. Lapsille ilmapalloja. Ohjelmavartit: klo 10 toimitilojen siunaaminen, klo 12 yhteislauluhetki, klo 14 gospeljumppa, klo 16 kysy papilta, klo 18 iltahartaus. Makkaratarjoilu pihalla klo 11-13 ja 16-18.

klo 10 Uusien tilojen avajaiset Kauppatie 2:ssa. Tervetuloa tutustumaan seurakunnan uusiin tiloihin. Kahvitarjoilu. Arvontaa. Lahja Kaikille kävijöille. Lapsille ilmapalloja. Ohjelmavartit: klo 10 aamuhartaus, klo 12 yhteislauluhetki, klo 14 lastenlauluhetki, klo 16 arvontaa, klo 18 iltahartaus. Makkaratarjoilu pihalla klo 11-13 ja 16-18.

Olivia Alexandra Kristiina Lammi, Porin Teljän seurakunnasta.

Laura Inkeri Jänttilä 93 v.

2019-09-16 11:39:00.0