Nakkilan seurakuntatiedot 29.8.-8.9.2019

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa, Kansallisten senioreitten kirkkopyhä. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kansan Raamattuseuran nuoriso- ja opiskelijatyölle valtakunnallisten tapahtumien toteuttamiseen, seurakuntien nuorisotyötä tukevaan ohjelma- ja materiaalituotantoon sekä nuorten aikuisten toimintaan. Messun jälkeen Kansalliset Seniorit järjestävät kirkkokahvit kirkkoväelle srk-kodilla.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi srk-kodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kappelissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Haavoittuvassa asemassa olevien lasten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

VARHAISNUORET

Sählyä Kirkonseudun koulun salissa keskiviikkoisin alkaen 4.9. klo 16-17. Mukaan sisäliikuntavaatetus ja juomapullo, voit ottaa myös oman mailan. Ilmoittautumiset Niinalle p. 044 4866 521.

Emilia Veronica Laine.

Kaija Anneli Pöysti 69 v.

2019-08-26 09:31:00.0