Nakkilan seurakuntatiedot 4-11.8.2019

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, kolehti: Oman seurakunnan nuorten retkitoiminnan kautta: Maata näkyvissä Turku.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Kouluun siunaaminen kirkossa. Mukana Satu Salo ja Niina Koivisto.

klo 18.30 Kirkkokahvit srk-kodin salissa kouluun siunatuille läheisineen. Mukana Satu Salo ja Niina Koivisto.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Niina Koivisto, musiikki: Pasi Nieminen, laulukirja: Lasten virret.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Ihmiskaupan vastaiseen työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

To 8.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

KAIKENIKÄISTEN RETKI MERIMAAN LEIRIKESKUKSEEN TO 8.8.2019

”Kuin viimeistä päivää” -retki Merimaahan to 8.8.2019. Nyt jos koskaan on syytä lähteä yhteiseen päivään Merimaan kauniisiin maisemiin meren äärelle! Jätämme iloiset jäähyväiset Merimaan leirikeskukselle, jossa Nakkilan seurakunnan toiminta päättyy. Päivä sisältää ruokailua, uintia, saunomista, yhteistä ohjelmaa sanoin ja sävelin sekä mukavaa yhdessäoloa. Päivässä on aikaa myös vapaaseen oleskeluun. Päivän päätämme yhteiseen hiljentymiseen ehtoollishartauden merkeissä. Lähtö klo 11 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Retken hinta on 30 €, sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen 17.7.-2.8. välisenä aikana Lasse Vappulalle: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliot sekä mistä tulet kyytiin. Mukana retkellä Lasse Vappula, Satu Salo, Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

2019-07-29 10:12:00.0