Nakkilan seurakuntatiedot 28.7.-4.8.2019

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus ”Hiitolan kirkossa” Kivialhossa, os. Suomalaisentie 71. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kristillisen spiritualiteetin vaalimiseen muun muassa kouluttamalla retriittiohjaajia ja tukemalla hengellistä ohjausta yhteistyössä seurakuntien, hiippakuntien ja kirkollisten kouluttajien kanssa Hiljaisuuden Ystävien kautta. Kirkkokahvit. HUOM. paikka.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala ja Marjo Kotiranta, laulukirja: Laula kaikki maa.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, kolehti: Oman seurakunnan nuorten retkitoiminnan kautta: Maata näkyvissä Turku.

KAIKENIKÄISTEN RETKI MERIMAAN LEIRIKESKUKSEEN TO 8.8.2019

”Kuin viimeistä päivää” -retki Merimaahan to 8.8.2019. Nyt jos koskaan on syytä lähteä yhteiseen päivään Merimaan kauniisiin maisemiin meren äärelle! Jätämme iloiset jäähyväiset Merimaan leirikeskukselle, jossa Nakkilan seurakunnan toiminta päättyy. Päivä sisältää ruokailua, uintia, saunomista, yhteistä ohjelmaa sanoin ja sävelin sekä mukavaa yhdessäoloa. Päivässä on aikaa myös vapaaseen oleskeluun. Päivän päätämme yhteiseen hiljentymiseen ehtoollishartauden merkeissä. Lähtö klo 11 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Retken hinta on 30 €, sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen 17.7.-2.8. välisenä aikana Lasse Vappulalle: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliot sekä mistä tulet kyytiin. Mukana retkellä Lasse Vappula, Satu Salo, Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

Kuolleet: Aili Anna-Liisa Grönroos 94 v.

2019-07-22 11:14:00.0